سامانه همراه مدیریتی وینا به شما امکان بررسی گزارش هایی خاص از سامانه های نرم افزاری وینا را از راه دور به وسیله تلفن همراهتان می دهد. به عنوان مثال شما می توانید در تعطیلات، از راه دور مانده صندوق فروشگاه خود را مشاهده کنید یا وضعیت تردد پرسنل خود را به صورت لحظه ای بررسی کنید. سامانه مدیریت همراه، شما را به هیچ عنوان محدود نمی کند و شما می توانید به هر تعداد سامانه، در هر نقطه ای از دنیا با استفاده از تنها یک برنامه دسترسی داشته باشید. عکس این موضوع نیز صحیح است، به هر تعداد که بخواهید، می توانید دسترسی همراه به یک سامانه وینا ایجاد کنید. این ویژگی می تواند در کارهای شراکتی بسیار مفید باشد و تمامی شرکا می توانند در هر زمان به گزارش های حسابداری دسترسی داشته باشند.

ویژگی های ممتاز سامانه مدیریت همراه وینا نسبت به سامانه های مشابه :

  • کاربری آسان و  عدم نیاز به دانش فنی بالا
  • راه اندازی و مدیریت آسان
  • عدم نیاز به تجهیزات ارتباطی و مخابراتی اضافی
  • عدم نیاز به آی پی ثابت
  • سیستم مجوز دسترسی چند لایه برای امنیت هر چه بیشتر
  • قابل استفاده در سیستم عامل های اندروید

در حال حاضر سامانه مدیریت همراه وینا امکان گزارش گیری از نرم افزار حسابداری وینا و سامانه حضور و غیاب وینا را داراست و در آینده از تمامی سامانه های وینا پشتیبانی خواهد کرد.

برخی از گزارش های حسابداری شامل گزارش های زیر می باشد :

  •  خلاصه وضعیت روزانه
  •  مانده موجودیهای نقدی
  •  مانده موجودیهای بانکی
  •  لیست بدهکاران
  •  لیست فروش آخرین روز کاری
  •  مجموع فروش آخرین روز کاری
  •  لیست موجودی اجناس

و برخی از گزارشات مربوط به نرم افزار حضور و غیاب به شرح زیر می باشد :

  •  گزارش خام تردد روز جاری
  •  گزارش خام تردد دیروز
  •  لیست غیبت دو روز گذشته
  •  وضعیت حضور پرسنل
  •  لیست افراد حاضر

همینطور امکان ارتباط سامانه مدیریت همراه وینا با نرم افزار های به غیر از خانواده وینا نیز امکان پذیر است. البته این امر مستلزم همکاری شرکت نرم افزار مورد نظر است. اگر توسعه دهنده نرم افزار هستید و علاقمند به استفاده از سامانه مدیریت همراه وینا، با ما تماس بگیرید.